Trajnostni razvoj

Partnerji

Spodbujanje trajnostnih odnosov

Naš uspeh je v veliki meri odvisen od kakovosti odnosov, ki jih pospešujemo z našimi kupci, dobavitelji in drugimi ključnimi partnerji. Prizadevamo si za spodbujanje odnosov, ki temeljijo na zaupanju, preglednosti, vzajemnem spoštovanju in skupnih koristih.

Naše stranke postavimo na prvo mesto

Naše stranke postavimo na prvo mesto

Z uvedbo našega programa Net Promoter Score (NPS) v letu 2013, smo si dali orodja, da postanemo najbolj usmerjena organizacija na področju strank. NPS nam omogoča, da merimo našo učinkovitost skozi oči naših kupcev. Pomaga nam razumeti in dobavljati tisto, kar je za kupce pomembno. Prav tako služi kot ključni kazalnik uspešnosti (KPI) za rast poslovanja.

Zvestoba in zadovoljstvo kupcev sta ključnega pomena za trajnostni uspeh našega podjetja. NPS nam omogoča sistematično in pregledno ocenjevanje obojega. To nam daje hiter in standardiziran proces za kategorizacijo, analizo in reševanje vseh vprašanj strank.

NPS smo vdelali v organizacijo, od naših operacij na terenu do našega sedeža. Težave s strankami so kaskadirane za posamezno stranko do podjetja z lastništvom, merjenjem in spremljanjem, ki se pojavlja na vseh ravneh organizacije.

Junija 2016 smo začeli usposabljati 30.000 zaposlenih, ki se soočajo s strankami, glede vedenja, pri podpori naših obljub strankam z geslom "inženiring. jutri. skupaj". Obvladovanje teh vedenj je ključnega pomena za to, da postanemo partner v izboru industrije.

Trajnostno nabavljanje in upravljanje zalog

V okviru skupine thyssenkrupp razumemo, da je trajnost bistvena za sposobnost obstoja našega podjetja v prihodnosti. Trajnost vodi inovacije in nenehno izboljšuje našo gospodarsko, okoljsko in socialno učinkovitost. Prav tako je ključnega pomena za uspešno nabavljanje in upravljanje zalog.

Vemo, da lahko naše dejavnosti vplivajo na okolje, družbo in gospodarstvo v državah, v katerih delujemo. Kodeks ravnanja dobavitelja thyssenkrupp opisuje naše razumevanje trajnosti in skladnosti ter standarde, ki jih morajo izpolnjevati naši dobavitelji.

V vseh naših nabavnih dejavnostih upoštevamo ekonomska, tehnična, procesna, socialna in okoljska merila. Pričakujemo, da bodo dejavnosti naših dobaviteljev v celoti skladne z veljavnimi nacionalnimi in mednarodnimi zakoni in predpisi, načeli Globalnih kompaktnih načel Združenih narodov ter zahtevami in standardi v našem kodeksu ravnanja dobaviteljev.

Merila in skladnost

Merila in skladnost

Naslednji trije ključni elementi pomagajo zagotoviti trajnostno upravljanje naročil in oskrbne verige pri družbi thyssenkrupp Elevator:

  • Kodeks ravnanja dobavitelja thyssenkrupp
  • Analiza tveganja: podprta z analizo tveganj, samoocenjevanjem in revizijami v zvezi z dogodki, zgodnje odkrivanje tveganj nam omogoča spremljanje skladnosti z našimi načeli in zahtevami Kodeksa ravnanja dobavitelja.
  • Razvoj dobaviteljev: z našimi dobavitelji sodelujemo pri prepoznavanju tveganj in razvijanju medsebojnih akcijskih načrtov za obravnavanje posebnih področij tveganja.
Na vrh
Vse pravice pridržane 2019 © thyssenkrupp Elevator
Natisk|Pravna pisarna|