Koncepti

Nadzorni center

24-urna služba za klic v sili in sistem za nadzor na daljavo

Kot upravljavec sistema dvigala, je vaša odgovornost zagotoviti, da se kdorkoli, ki bi se znašel ujet v dvigalu, reši iz dvigala v skladu s pravno zavezujočimi predpisi. Z našim sistemom za klic v sili po standardu EN 81-28 in našim klicnim centrom, s katerim so povezane kabine dvigal, ki jih vzdržujemo oz. imamo za njih sklenjene pogodbe o skrbništvu, boste uživali vsestransko zaščito, če bi prišlo do takega dogodka.

Teleservis stalno spremlja vaše dvigalo preko daljinske diagnoze podatkov. Sistem klica v sili je povezan s kontrolno sobo, kjer se v primeru okvare, vaše dvigalo identificira in se začnejo nadaljnji ukrepi. V zelo kratkem času, se lahko napake odpravi in funkcije dvigala ponovno aktivira. In če bi morali koga osvoboditi, smo na mestu v trenutku.

Teleservis na prvi pogled

  • Najhitrejša sprostitev potnikov, zahvaljujoč našemu gostem servisnem omrežju in reševanju v sili
  • Možen je takojšnji odziv na napake in pozive v sili
  • Diagnoza na daljavo in odkrivanje zlorabe prepreči nepotrebne servisne pozive
  • Časovne in stroškovne prihranke zaradi individualno oblikovanega alarmnega načrta
  • Analiza uporabe uporaba in optimizacije z analizo podatkov dvigala
  • Po želji dodatno spremljanje storitev v stavbi (npr. alarm in sistemi za požarni alarm)
  • Stroški komunikacije prevzame GSM modul (analogni telefon ni potreben)
Na vrh
Vse pravice pridržane 2019 © thyssenkrupp Elevator
Natisk|Pravna pisarna|